2016-09-26

Jobba hos oss!

Vi söker reparatörer för placering på våra verkstäder i Borlänge och Gävle

Arbetet består av

– reparationer och service på järnvägsvagnar för godstrafik i huvudsak ute i fält. Meriterande är om du har lastbilskörkort (C-körkort), grundläggande svetskunskaper och gärna bakgrund som mekaniker. Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper; du ska kunna arbeta självständigt och ha lätt för samarbete. Du kommer också att ha direkta kundkontakter vilket gör dig till en viktig varumärkesbyggare och ambassadör för företaget.

Då arbetet till stora delar sker utomhus och kan bestå av en hel del tunga moment ser vi gärna att du har god fysik och även klarar av de hälsokrav som ställs för att arbeta inom spårområde. Du kommer också att utbildas av oss inom godsvagnunderhåll, på bromssystem och att vistas i spår.

Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna respektive Verkstadschef – i Borlänge Tommy Lidbäck, tel 070-396 31 66 och i Gävle Michael Zmudzin, tel 073-770 59 22.

Välkommen med din ansökan bestående av personligt brev, meritförteckning och referenser till Personalchef Annika Strandberg via email: annika.strandberg@swemaint.com

Urval sker löpande så inkom med din ansökan snarast dock senast 2016-10-13. För andra lediga tjänster hos oss se www.swemaint.com